Gevoel…

Hoe dichter de startdatum nadert hoe groter de uitdaging blijkt te zijn en des te kleiner je hart wordt. Het gevoel dat David moet gehad hebben toen hij tegenover Goliath stond. De enige manier om niet toe te geven aan de verleiding om het allemaal te laten voor wat het is en er mee te stoppen is aan je omgeving vertellen wat je van plan bent te doen. Je brengt jezelf dan in een positie die je haast niet meer toelaat terug te krabbelen. Gezichtsverlies! En dat wil je niet meemaken. Dus gaan we ervoor.

En dan komt er een eerste tegenvaller. Bieke Boonen laat twaalf dagen voor het vertrek weten, door omstandigheden van privaat-zakelijke aard, niet meer in de mogelijkheid te verkeren nog mee te gaan. Dit is pijnlijk voor alle partijen. Het geeft meteen een slecht gevoel. Laat ons hopen dat de pech zich beperkt tot dit voorval.

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

2 reacties op Gevoel…

  1. Dirk Rombaut zegt:

    Alex en metgezellen, ja ook Anita mag erbij. Ze zal een noodzakelijke schakel zijn of worden.

    De grote dag is aangebroken. In mijn tijd was de voorbereiding maar voor een week te gaan fietsen maar voor een maand vergt dit een nog grotere voorbereiding.

    Ik wens jullie alle succes toe en hou het vooral veilig. Verder niet te veel natte toestanden !! (regen, sneeuw, hagel) want dat werkt op het gemoed. Dus ik hoop alle dagen met plezier op de fiets !!!!!!

    Ik hou de blog in de gaten.

    Dirk en Marleen

  2. Hilde zegt:

    Hey Bea, Anita en Alex,
    Wat vond ik het jammer dat ik er vanmorgen bij jullie vertrek niet bij kon zijn; grote kinderen, dus voor mama plotseling geen auto beschikbaar 😦 en in tegenstelling tot jullie, ben ik niet zo’n kei in fietsen!
    Jullie zijn alvast met stralende zon en dito gezichten vertrokken, zo blijkt uit het filmpje van Jos.
    Het wordt zeker een mooie tocht met veel “ups en downs”. Ik hoop dat alles prima verloopt en het weder niet teveel “stokken in de wielen” steekt; aan jullie doorzettingskracht en optimisme zal het zeker niet liggen!
    Veel goede moed, ook plezier en vriendschap onderweg!
    Ik blijf jullie hier volgen en ben benieuwd naar alle verhalen.
    Veel liefs,
    Hilde Z.

Geef een reactie

